íseň sirén udělí jedno zranění bojovníkovi za obětování karty ve hře nebo na ruce. Sama o sobě je to silná karta, ale ta pravá zábava nastává až když si zahozené karty vracíte zase zpátky. Nejtypičtějším krmením Písně sirén je asi Temný Blepta, který se za dva KB vrací do ruky. Zajímavější je ale Granitová socha, která jde přímo do hry a to za jeden jediný KB. Zvládne tedy například vyblokovat jednoho útočníka a přes Píseň sirén zastřelit druhého.
Píseň sirén (Char-dinův návrat)Rozšířená kombinace
Granitová socha (Char-dinův návrat)
Temný blepta (Základní sada)
Píseň sirén _Kegy 3 Elenios
očarování R
Odlož kartu z ruky na hřbitov nebo obětuj aktivní kartu ve hře: Cílový bojovník je zraněn o 1 Ž.
"Úžinou zatracených může projet pouze loď řízená extrémně psychicky odolnými nebo hluchými námořníky."
Granitová socha 0/1 3_K Tharr
bytost R
ÚČ Granitové sochy nemůže být za žádných okolností větší než 0. Granitová socha nikdy neobdrží obranný bonus a v žádném případě za ní nelze získat komponent.
1_KB: Granitová socha je přesunuta v pasivní poloze do tvé zálohy. Tuto schopnost můžeš použít ve své hlavní fázi jednou za kolo a pouze v případě, že je socha na tvém hřbitově.
Temný blepta 1/1 N 2 Leah
bytost R
Temného bleptu můžeš ve své přípravné fázi vzít za 2_KB ze hřbitova do ruky. Tuto schopnost smíš v jednom kole použít pouze jednou.
Použity materiály uveřejněné v časopise Legenda, leden 2000.
Uveřejněno 27. března 2002.
Naposledy upraveno 27. března 2002.
|
![]() |