ara-dinův talisman je velice zajímavá a flexibilní karta. Nejenže s její pomocí dokážete udržet soupeřova bojovníka v záloze, jsou s ní možné i jiné kousky. Poslouží například témšř všude tam, kde se dosud používala Záchrana. Například v kombinaci s Mistrovým trestem. V soupeřově kole pasivujete Mistrův trest, ten projde pasivní vaším druhým krokem přípravné fáze, takže vás nezraní, ve třetím kroku ho přesunete do aktivní polohy a Mistrův trest je připraven zranit soupeře.
Chara-dinův talisman (Chara-dinův návrat)
Mistrův trest (Základní sada)
Chara-dinův talisman C 1 Chara-din
předmět R
(P), přesuň jednu svou Chara-dinovu kartu či žeton do pasivní polohy: Cílová karta nebo žeton (kromě Chara-dinových) se stává pasivní. Nelze použít na bojovníky na hradbách nebo karty, které jsou vyloženy na jiné kartě.
"Pouze kněží, kteří stojí nejblíže svému prastarému bohu, vědí, jak využít Chara-dinovu strašlivou moc."
Mistrův trest 4 Fairlight
očarování R
Každý hráč je ve své přípravné fázi zraněn o tolik Ž, kolik je (menší) polovina karet, které drží v ruce.
"Každý má svůj život ve svých rukou." - Fairlight.
Použity materiály uveřejněné v časopise Legenda, leden 2000.
Uveřejněno 27. března 2002.
Naposledy upraveno 27. března 2002.
|
![]() |